• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Stort lån utan UC?

Mitch

Viktig medlem
Poäng: 277
Blev medlem
16 Februari 2019
Meddelanden
98
Mottagna reaktioner
111
Poäng
277
Det är väl egentligen praxis att skaffa sig ett lånelöfte redan när man bestämmer sig för att leta bostad, för att veta hur mycket man har att spela med? Att sen skrapa ihop kontantinsatsen när lånelöftet är på plats kan jag tänka mig är normen. Man vet ju inte förrän man valt ett objekt hur mycket kontantinsatsen kommer vara.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 908
Mottagna reaktioner
1 891
Poäng
1 277
Ligger ju en bra bit fram i tiden innan det blir möjligt. Hoppas kunna spara lite också så det kanske inte behövs så mycket.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 908
Mottagna reaktioner
1 891
Poäng
1 277
Det är väl egentligen praxis att skaffa sig ett lånelöfte redan när man bestämmer sig för att leta bostad, för att veta hur mycket man har att spela med? Att sen skrapa ihop kontantinsatsen när lånelöftet är på plats kan jag tänka mig är normen. Man vet ju inte förrän man valt ett objekt hur mycket kontantinsatsen kommer vara.
Men man måste ju tala om hur mycket kontantinsats man har för att de ska kunna räkna ut hur stort lånelöfte de kan ge.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp